Verrassende producten en verpakkingen, een verjongingskuur voor de winkels, een meer dynamische merkuitstraling: maak kennis met Leonidas 2.0! De volgende stap? Een make-over voor de beroemde Manon, die een roze limited edition krijgt.
Tachtig jaar geleden was witte chocolade dé revolutie. Vandaag gaat Barry Callebaut voluit voor ruby, het vierde type chocolade. "Niet alleen de kleur is buitengewoon, deze chocolade op basis van ruby cacaobonen bevat geen kleurstoffen of fruitaroma'," vertelt men bij Leonidas. "De smaakcombinatie van de chocoladeomhulling met de vulling van roombotercrème met framboos en praliné is bovendien sensationeel: heerlijk intens met een fris zuurtje. Kortom, pretty in pink!" Concreet krijgt de beroemde Manon Café vanaf 5 november 2018 het gezelschap van de Manon Ruby. De limited edition is exclusief verkrijgbaar in een – jawel! – ruby miniballotin met negen stuks, ontworpen door Mona Lisa. De bijhorende advertentiecampagne is het werk van BBDO Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]