Mona Lisa houdt van Leonidas

Mona Lisa - het bureau, niet de dame in het Louvre - pakte de verpakkingen van chocolademerk Leonidas aan. Met als gevolg: een nog aantrekkelijker gamma. De opdracht voor Mona Lisa was: speel de sterke punten van het merk uit. Het merk Leonidas werd gecreëerd in 1913 en dat werd goed zichtbaar. Daarnaast moest ook aandacht worden besteed aan de 100% pure cacaoboter, de natuurlijke ingrediënten en de 100% versheid.
Het blauwe logo werd behouden, maar kreeg een upgrade. En naast de vermelding "Maître Chocolatier since 1913" valt niet te kijken. Mona Lisa bedacht ook varianten voor Valentijn, de zomercollectie, Sinterklaas en Kerst. Laat het smaken!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]