Mona Lisa - het bureau, niet de dame in het Louvre - pakte de verpakkingen van chocolademerk Leonidas aan. Met als gevolg: een nog aantrekkelijker gamma. De opdracht voor Mona Lisa was: speel de sterke punten van het merk uit. Het merk Leonidas werd gecreëerd in 1913 en dat werd goed zichtbaar. Daarnaast moest ook aandacht worden besteed aan de 100% pure cacaoboter, de natuurlijke ingrediënten en de 100% versheid.
Het blauwe logo werd behouden, maar kreeg een upgrade. En naast de vermelding "Maître Chocolatier since 1913" valt niet te kijken. Mona Lisa bedacht ook varianten voor Valentijn, de zomercollectie, Sinterklaas en Kerst. Laat het smaken!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]