Monalisa en Lielens wijzen met de glimlach op veilig gedrag
Overal wordt stilaan het werk hervat, met de nodige voorzorgsmaatregelen. De barrièregebaren, die kennen we intussen wel. “Maar soms moeten we ze nog even herhalen. Aan medewerkers, collega’s, klanten,” zegt Cédric Winant, operations director bij packagingdesign bureau Monalisa.“En waarom dan niet met een glimlach en keurige beelden? Er bestaat immers al veel materiaal, maar dat is vaak vrij technisch, emotieloos en een beetje streng. We willen een alternatief bieden dat mensen aanspreekt en dat hen met een glimlach wijst op veilig gedrag.”
Monalisa en reclamebureau Lielens bieden daarom samen de communicatiekit “nosecondcoronawave” aan, die ze gratis ter beschikking stellen. “Download de formaten die u het best passen en hang de boodschappen zichtbaar op: het is de beste manier om samen dit virus te bestrijden en de enige manier om te voorkomen dat het zich verspreidt en ons leven nog meer verstoort.” Voor meer informatie kan u terecht op de campagnewebsite.