Money money money met MeDirect en Friendship

Crea / News

Laten we eerlijk zijn, tegenwoordig draait bankieren maar om één ding.
Geld.
Niet zomaar geld, maar dat van mij. Mijn zuurverdiende centen. Geld waar ik graag zelf over wil beslissen. Of ik het nu uitgeef, het investeer, het bijhoud, dat bepaal ik wel. Ik heb helemaal geen klassieke bank meer nodig.

Ik heb geen zin in wachttijden van 128 minuten, openingstijden tussen 14:35 en 15:15 of mannen in maatpak. Ik wil een tool waarmee ik zelf aan de slag kan, zodat ik mijn geld terug in mijn eigen handen heb.

En ik ben niet alleen, want bij Friendship en MeDirect denken ze daar ook zo over. Tiens, was MeDirect niet ook een bank? “Met de nieuwe gedachte My Money, My Choices gooien we de klassieke perceptie van een bank overboord voor MeDirect. Het geeft weer hoe we allemaal over geld denken: Mijn geld moet voor mij kunnen werken - op mijn voorwaarden. Ik ben diegene die het verdient dus ik beslis wat ik ermee doe. MeDirect voorziet alle tools om op je eigen manier te beleggen, want zo hoort bankieren te zijn,” zegt creatief directeur Jeremy Vanmaele van Friendship.

“I am very happy to see that we have found a creative and impactful way to bring our positioning to life. We give our clients the desired autonomy to control their finances as they see fit. The message “My money, my choices” is a next building block of our future growth on the Belgian market and elsewhere," verklaart Tim Rooney, CEO bij MeDirect, in de taal van Shakespeare. Wie zijn  wij om hem tegen te spreken?

Credits

Adverteerder: MeDirect Belgium

Agency: Friendship
Creatief Directeur: Jeremy Vanmaele
Creatie: Julie Pittevils, Charlotte Mulders, Phil Blondé, Véronique Vier, Jeremy Vanmaele, Konrad Dobson

Client Service Director: An Deroost, Bart Verschueren

Agency Producer: Céline Van Cauwenberghe

Productie: Fledge
Regisseur: Pedro Pinto

Line productie: Francis Bosschem

Music Composer: Gregory Caron

Editor: Ward Geerts
Mediabureau: UM en Universem