Monte Carlo ontvangt De Recherche met open armen

Het tweede seizoen van De Recherche is als eerste Belgische programma genomineerd op het internationale televisiefestival van Monte Carlo, meer bepaald in de categorie ‘Current Affairs Documentary’ . De productie van Woestijnvis startte in het najaar van 2014 op Vier. Het krijgt nu internationale erkenning na het tweede seizoen dat in november en december vorig jaar te zien was.
"De Recherche bewijst, net als De Rechtbank en Topdokters, dat kwaliteitsvolle documentaire reeksen ook perfect hun publiek weten te bereiken op Vier," verklaart Hazel Pleysier, verantwoordelijke human interest bij Woestijnvis: “Het is vooral heel mooi nieuws dat Woestijnvis hiermee internationale erkenning krijgt: De Recherche wordt gemaakt door een groep getalenteerde televisiemakers, die steeds op zoek gaan naar de juiste balans tussen interessante biotopen en frisse vertelvormen.”
Het televisiefestival van Monte Carlo beleeft in juni een 56ste editie. Het jaarlijkse festival reikt prijzen uit in verschillende categorieën televisieproducties. De Nymphe d’or, de award van het festival, is een kopie van het beroemde beeld van Salmacis door beeldhouwer François Joseph Bosio en wordt op 16 juni uitgereikt in elke categorie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]