Monte Carlo ontvangt De Recherche met open armen
Het tweede seizoen van De Recherche is als eerste Belgische programma genomineerd op het internationale televisiefestival van Monte Carlo, meer bepaald in de categorie ‘Current Affairs Documentary’ . De productie van Woestijnvis startte in het najaar van 2014 op Vier. Het krijgt nu internationale erkenning na het tweede seizoen dat in november en december vorig jaar te zien was.
"De Recherche bewijst, net als De Rechtbank en Topdokters, dat kwaliteitsvolle documentaire reeksen ook perfect hun publiek weten te bereiken op Vier," verklaart Hazel Pleysier, verantwoordelijke human interest bij Woestijnvis: “Het is vooral heel mooi nieuws dat Woestijnvis hiermee internationale erkenning krijgt: De Recherche wordt gemaakt door een groep getalenteerde televisiemakers, die steeds op zoek gaan naar de juiste balans tussen interessante biotopen en frisse vertelvormen.”
Het televisiefestival van Monte Carlo beleeft in juni een 56ste editie. Het jaarlijkse festival reikt prijzen uit in verschillende categorieën televisieproducties. De Nymphe d’or, de award van het festival, is een kopie van het beroemde beeld van Salmacis door beeldhouwer François Joseph Bosio en wordt op 16 juni uitgereikt in elke categorie.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]