Het tweede seizoen van De Recherche is als eerste Belgische programma genomineerd op het internationale televisiefestival van Monte Carlo, meer bepaald in de categorie ‘Current Affairs Documentary’ . De productie van Woestijnvis startte in het najaar van 2014 op Vier. Het krijgt nu internationale erkenning na het tweede seizoen dat in november en december vorig jaar te zien was.
"De Recherche bewijst, net als De Rechtbank en Topdokters, dat kwaliteitsvolle documentaire reeksen ook perfect hun publiek weten te bereiken op Vier," verklaart Hazel Pleysier, verantwoordelijke human interest bij Woestijnvis: “Het is vooral heel mooi nieuws dat Woestijnvis hiermee internationale erkenning krijgt: De Recherche wordt gemaakt door een groep getalenteerde televisiemakers, die steeds op zoek gaan naar de juiste balans tussen interessante biotopen en frisse vertelvormen.”
Het televisiefestival van Monte Carlo beleeft in juni een 56ste editie. Het jaarlijkse festival reikt prijzen uit in verschillende categorieën televisieproducties. De Nymphe d’or, de award van het festival, is een kopie van het beroemde beeld van Salmacis door beeldhouwer François Joseph Bosio en wordt op 16 juni uitgereikt in elke categorie.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]