
Na eerst vijf jaar als media planner & buyer toonaangevende BtoC- en BtoB-merken te hebben bijgestaan, ging Kim Van Houdt in 2008 aan de slag bij Aveve Retail (nu Arvesta). Als mediastrateeg zette ze met verve het merk Aveve op de digitale kaart.
In 2013 vervoegde ze SBS Belgium, waar ze instond voor de commerciële opstart van Play Sports (Telenet) en de verdere commerciële uitwerking van alle SBS-zenders, en dit voor grote merken zoals Unilever en Danone. Vier jaar later werd ze strategic sales en business development retail bij Clear Channel Belgium.
Gepokt en gemazeld in retail en marketing staat Kim Van Houdt sinds januari 2019 Mood Media-klanten bij in het optimaliseren van de ‘customer experience’ door een juiste combinatie van muziek, beeld, geur, systemen en sociale mobiele technologieën. “Door in te spelen op de vijf zintuigen, focussen we op de klantenbeleving. Ons doel is helder: meer tevreden klanten die langer blijven en meer besteden,” aldus Kim van Houdt. “We doen dat op basis van uitgebreid onderzoek en voor heel wat sectoren zoals telecom, automotive, fashion retail en non food retail.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]