
Na eerst vijf jaar als media planner & buyer toonaangevende BtoC- en BtoB-merken te hebben bijgestaan, ging Kim Van Houdt in 2008 aan de slag bij Aveve Retail (nu Arvesta). Als mediastrateeg zette ze met verve het merk Aveve op de digitale kaart.
In 2013 vervoegde ze SBS Belgium, waar ze instond voor de commerciële opstart van Play Sports (Telenet) en de verdere commerciële uitwerking van alle SBS-zenders, en dit voor grote merken zoals Unilever en Danone. Vier jaar later werd ze strategic sales en business development retail bij Clear Channel Belgium.
Gepokt en gemazeld in retail en marketing staat Kim Van Houdt sinds januari 2019 Mood Media-klanten bij in het optimaliseren van de ‘customer experience’ door een juiste combinatie van muziek, beeld, geur, systemen en sociale mobiele technologieën. “Door in te spelen op de vijf zintuigen, focussen we op de klantenbeleving. Ons doel is helder: meer tevreden klanten die langer blijven en meer besteden,” aldus Kim van Houdt. “We doen dat op basis van uitgebreid onderzoek en voor heel wat sectoren zoals telecom, automotive, fashion retail en non food retail.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]