Mood Media haalt Kim Van Houdt binnen

News / People

 
Kim Van HoudtMood Media, marktleider in zintuiglijke marketing, breidde begin 2019 zijn Belgisch team uit met een business development manager. Met Kim Van Houdt haalde Mood Media Benelux heel wat expertise op het vlak van media en retail in huis.
Na eerst vijf jaar als media planner & buyer toonaangevende BtoC- en BtoB-merken te hebben bijgestaan, ging Kim Van Houdt in 2008 aan de slag bij Aveve Retail (nu Arvesta). Als mediastrateeg zette ze met verve het merk Aveve op de digitale kaart.
In 2013 vervoegde ze SBS Belgium, waar ze instond voor de commerciële opstart van Play Sports (Telenet) en de verdere commerciële uitwerking van alle SBS-zenders, en dit voor grote merken zoals Unilever en Danone. Vier jaar later werd ze strategic sales en business development retail bij Clear Channel Belgium.
Gepokt en gemazeld in retail en marketing staat Kim Van Houdt sinds januari 2019 Mood Media-klanten bij in het optimaliseren van de ‘customer experience’ door een juiste combinatie van muziek, beeld, geur, systemen en sociale mobiele technologieën. “Door in te spelen op de vijf zintuigen, focussen we op de klantenbeleving. Ons doel is helder: meer tevreden klanten die langer blijven en meer besteden,” aldus Kim van Houdt. “We doen dat op basis van uitgebreid onderzoek en voor heel wat sectoren zoals telecom, automotive, fashion retail en non food retail.”