Moore Stephens wordt Moore met LDV United

Onafhankelijk accounting- en consulting bedrijf Moore Stephens heet voortaan Moore. LDV United deed de volledige rebranding: van logo, kleurenpalet en beeldtaal tot tone of voice. Moore richt zich vooral op lokaal verankerde familiale ondernemingen met forse groeiplannen. En het kantoor wil die ondernemingen graag het voorbeeld geven: het is dan ook vastbesloten om zijn positie nog te versterken en een sterker merk te worden.
CEO Hans Cools en marketingdirecteur Birgit Heymans van Moore zijn beiden doorgewinterde merkenmakers: Cools onder andere bij Unilever en Sanoma, Heymans onder andere bij Sanoma, Andres, Bio-Planet en als director van Effie Belgium. Ze vonden in LDV United een al even bedreven merkenmaker en merkenbewaker.
“We hebben als kantoor een heel brede waaier aan diensten, op tal van domeinen. We wilden die met onze rebranding positioneren als één sterk merk,” verduidelijk Birgit Heymans. “LDV United heeft dat meteen goed begrepen. Ze haalden uit al wat we doen de essentie, dat wat ons tot Moore maakt: de passie die we delen met ondernemers en die van ons een trouwe compagnon de route maakt voor ondernemers. LDV vertaalde dat in woord en beeld, in een nieuwe manier van communiceren. Om het in lijn met de rebrandingcampagne te zeggen: we zijn Moore dan tevreden met het resultaat.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]