Moore Stephens wordt Moore met LDV United

Crea / News

moore_logoOnafhankelijk accounting- en consulting bedrijf Moore Stephens heet voortaan Moore. LDV United deed de volledige rebranding: van logo, kleurenpalet en beeldtaal tot tone of voice. Moore richt zich vooral op lokaal verankerde familiale ondernemingen met forse groeiplannen. En het kantoor wil die ondernemingen graag het voorbeeld geven: het is dan ook vastbesloten om zijn positie nog te versterken en een sterker merk te worden.

CEO Hans Cools en marketingdirecteur Birgit Heymans van Moore zijn beiden doorgewinterde merkenmakers: Cools onder andere bij Unilever en Sanoma, Heymans onder andere bij Sanoma, Andres, Bio-Planet en als director van Effie Belgium. Ze vonden in LDV United een al even bedreven merkenmaker en merkenbewaker.

We hebben als kantoor een heel brede waaier aan diensten, op tal van domeinen. We wilden die met onze rebranding positioneren als één sterk merk,” verduidelijk Birgit Heymans. “LDV United heeft dat meteen goed begrepen. Ze haalden uit al wat we doen de essentie, dat wat ons tot Moore maakt: de passie die we delen met ondernemers en die van ons een trouwe compagnon de route maakt voor ondernemers. LDV vertaalde dat in woord en beeld, in een nieuwe manier van communiceren. Om het in lijn met de rebrandingcampagne te zeggen: we zijn Moore dan tevreden met het resultaat.”