Morgane en Toon kunnen geluk niet op

Morgane Chopinet en Toon Vanpoucke - recent nog winnaars van vier Eurobest Awards met ‘Skin Memories’ voor Euromelanoma – hebben beslist hun huidig bureau Air te verlaten om als concept providers de troepen van Happiness te versterken. Ter herinnering: het duo Toon en Morgane veroverde als jonge creatieven hun eerste leeuwen in 2014 met de ‘Unpaid Bills’ campagne voor JCDecaux. Geoffrey Hantson, chief creative officer van Happiness: “Na de komst van Mateusz Mroszczak als group creative director vorige week ben ik vandaag heel erg fier dat ook Morgane en Toon deel worden van de Happiness famile. Morgane en Toon zijn erg slim en erg hongerig. Twee essentiële kwaliteiten als je als concept provider wil meebouwen aan de ambitie van Happiness.”
Toon Vanpoucke over de overstap: “We kiezen er bewust voor om in een omgeving te werken waar we veel kunnen leren en waar we worden uitgedaagd en ondersteund om samen met een hecht team ons beste werk te maken.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]