Morgane Chopinet en Toon Vanpoucke - recent nog winnaars van vier Eurobest Awards met ‘Skin Memories’ voor Euromelanoma – hebben beslist hun huidig bureau Air te verlaten om als concept providers de troepen van Happiness te versterken. Ter herinnering: het duo Toon en Morgane veroverde als jonge creatieven hun eerste leeuwen in 2014 met de ‘Unpaid Bills’ campagne voor JCDecaux. Geoffrey Hantson, chief creative officer van Happiness: “Na de komst van Mateusz Mroszczak als group creative director vorige week ben ik vandaag heel erg fier dat ook Morgane en Toon deel worden van de Happiness famile. Morgane en Toon zijn erg slim en erg hongerig. Twee essentiële kwaliteiten als je als concept provider wil meebouwen aan de ambitie van Happiness.”
Toon Vanpoucke over de overstap: “We kiezen er bewust voor om in een omgeving te werken waar we veel kunnen leren en waar we worden uitgedaagd en ondersteund om samen met een hecht team ons beste werk te maken.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]