Mortierbrigade begint 2019 met 9 nieuwelingen

De Mortierbrigade is nog lang niet uitgeteld en dus was er behoefte aan nieuw bloed. Het bureau begint 2019 met negen nieuwe krachten. De Franstalige helden Frédéric Zouag & Nicolas Gaspart (ex-BBDO & DDB) en de Nederlandstalige Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten (ex-BBDO) versterken de creatieve afdeling. De teams staan achter de grote Lidl-campagnes. De top van de digitale creatieve Ramin Afshar zal samen met Danny Vissers voor magie zorgen.
Tom Baetens (ex-Hurae Creative Studio) zal social media manager Jonas Van Bael helpen met zijn sociale creatieve vaardigheden. Laura De Mey, als digital marketing planner, en Shaina Vanderplancke, als digital project manager, zullen Girl Power in het bureau toevoegen met hun digitale vaardigheden.
En last but not least: Wim Walraevens van Craftzing zal met het bureau samenwerken bij het creëren van spannende reizen voor merken en hun klanten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]