Mortierbrigade begint 2019 met 9 nieuwelingen

News / People

troops eugene-zhyvchik-1122815-unsplashDe Mortierbrigade is nog lang niet uitgeteld en dus was er behoefte aan nieuw bloed. Het bureau begint 2019 met negen nieuwe krachten. De Franstalige helden Frédéric Zouag & Nicolas Gaspart (ex-BBDO & DDB) en de Nederlandstalige Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten (ex-BBDO) versterken de creatieve afdeling. De teams staan achter de grote Lidl-campagnes. De top van de digitale creatieve Ramin Afshar zal samen met Danny Vissers voor magie zorgen.
Tom Baetens (ex-Hurae Creative Studio) zal social media manager Jonas Van Bael helpen met zijn sociale creatieve vaardigheden. Laura De Mey, als digital marketing planner, en Shaina Vanderplancke, als digital project manager, zullen Girl Power in het bureau toevoegen met hun digitale vaardigheden.
En last but not least: Wim Walraevens van Craftzing zal met het bureau samenwerken bij het creëren van spannende reizen voor merken en hun klanten.