mortierbrigade componeert voor de MIVB
Om mensen te verwittigen dat de tram altijd voorrang heeft, maakte mortierbrigade een nieuwe radiocampagne voor de MIVB. Die laat horen dat het geluid van een tram nogal makkelijk verdwijnt in de omgevingsgeluiden en roept op om daar extra op te letten.
De keuze voor het medium radio is bijzonder relevant aangezien de spot laat horen dat er altijd een tram in de buurt kan zijn, ook al hoor je hem niet door alle andere geluiden in de stad, door het verkeer of doordat je rondloopt met een koptelefoon op je hoofd. In de spot is de “ding ding” van een tram geïntegreerd in muziek alsof het deel uitmaakt van een echt nummer. Op deze manier demonstreert het op een muzikale manier wat je meemaakt in de stad. De boodschap dat de tram altijd voorrang heeft, is meer dan noodzakelijk want jaarlijks gebeuren er nog verschillende ongelukken.
Credits
Client: STIB/MIVB
Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Melisa Dewilde
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Nicolas Mouquet, Geoffrey Masse
Strategy: Philippe Gerin
Producer: Amandine Clio
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Music: poum tchak
Soundstudio: Sonhouse
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]