Mortierbrigade en Brussel Mobiliteit planten wurmen in je oor

Crea / News

MortierbrigadeMortierbrigade en Brussel Mobiliteit lanceren een nieuwe sensibiliseringscampagne: ‘Safety Earworms’. Die plant de Brusselaars liedjes in het hoofd zodat ze niet langer naar muziek hoeven te luisteren onderweg. Zo wil de campagne de weggebruikers eraan herinneren dat de geluidsomgeving een belangrijke rol speelt in onze veiligheid op de weg.
MortierbrigadeDe ‘Safety Earworms’-campagne weerklinkt doorheen de hele hoofdstad. Posters met teksten van cultliedjes hangen naast de vaakst gebruikte fietspaden. En dankzij een samenwerking met BRUZZ werd er een speciale uitzending ontwikkeld die gedurende 10 dagen de meest populaire songs zal uitzenden.
Mortierbrigade De campagne is vandaag gestart en zal zichtbaar zijn in Brussel en op BRUZZ tot 21 december. Speciaal voor de gelegenheid werd een playlist met de grootste oorwurmen (lees: een liedje dat urenlang in je hoofd blijft hangen en je zelfs een hele dag lang kan achtervolgen) aangemaakt op Spotify.

Credits:
Client: Bike for Brussels
Client contact: Sofie Walschap
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Tom Meijer, Jesse Van Gysel, Zoe De Priester (copy FR)
Strategy: Dorien Mathijssen
Producer: Margot Van Daele
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jill Dockx, Jonas Van Bael
Production: Vito Latorrata
Soundstudio: Raygun