Mortierbrigade en Clear Channel sturen borstkanker wandelen

Een gezonde en actieve levensstijl kan één op drie kankerdiagnoses voorkomen. Daarom moedigt Pink Ribbon mensen aan om meer te bewegen. Met De Roze Mars nodigt Pink Ribbon de Belgen uit om tijdens de maand mei minstens 10.000 stappen per dag te zetten in de strijd tegen borstkanker. Om meer mensen aan te moedigen de uitdaging aan te gaan, heeft de organisatie een beroep gedaan op drie ambassadeurs: Sara De Paduwa, Evi Hanssen en Ann De Bisschop. Iedereen kan zich registreren op het digitaal platform: www.derozemars.be. Deelnemers kunnen zich ook laten sponsoren om zo geld in te zamelen voor Pink Ribbon.
De campagne is tot 7 mei te zien op alle City Play-schermen in het hele land en is het resultaat van een samenwerking tussen Pink Ribbon, Mortierbrigade en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]