Een gezonde en actieve levensstijl kan één op drie kankerdiagnoses voorkomen. Daarom moedigt Pink Ribbon mensen aan om meer te bewegen. Met De Roze Mars nodigt Pink Ribbon de Belgen uit om tijdens de maand mei minstens 10.000 stappen per dag te zetten in de strijd tegen borstkanker. Om meer mensen aan te moedigen de uitdaging aan te gaan, heeft de organisatie een beroep gedaan op drie ambassadeurs: Sara De Paduwa, Evi Hanssen en Ann De Bisschop. Iedereen kan zich registreren op het digitaal platform: www.derozemars.be. Deelnemers kunnen zich ook laten sponsoren om zo geld in te zamelen voor Pink Ribbon.
De campagne is tot 7 mei te zien op alle City Play-schermen in het hele land en is het resultaat van een samenwerking tussen Pink Ribbon, Mortierbrigade en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]