mortierbrigade en ING nemen nieuwe start

Crea / News

mortier ING"New beginnings" is de nieuwe campagne van mortierbrigade voor ING. Een ritmische en kleurrijke film die aantoont dat elke dag een nieuwe kans is. Want je kunt elke dag iets nieuws beginnen, je grenzen verleggen of jezelf opnieuw uitvinden. Met deze film positioneert ING zich als een bank die dicht bij haar klanten staat en hen helpt in het dagelijks leven: "ING stimuleert je om je dromen waar te maken, wat ze ook zijn." En daarom hebben ze slechts één advies: stel het niet langer uit. Iedereen zingt dan ook uit volle borst mee: 'Vandaag doe ik het wél!'
mortier ING

De campagne loopt op tv, in de bioscoop, online, in sponsoring, OOH en op social media.https://youtu.be/v2803fGOhxoCredits
Client: ING
Client contacts: Marie-Noëlle De Greef, Nathalie Ducène, Lotte De Wael , Louise Van Heel
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Laurie Lacourt, Catherine Hermans
Strategy: Dorien Mathijssen
Lead producer : Lore Meert
Producer: Anneleen Vande Voorde
Copy NL : Danny Vissers
Copy FR : Nicolas Mouquet, Zoé De Priester
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael, Vito Latorrata
Graphic Designer : Wim De Dobbeleer
Dtp / Graphic Designer : Vito Latorrata
Production: Hamlet
Director: AB/CD/CD
Executive Producer: Thomas Hofman
Producer: Jelle Robbeets
DOP: Sander Vandenbroucke
Art Director: Silke De Rycke
Editor: Maarten Janssens
Grading: Saint-Louis Post Production Paris,  Sylvain Canaux
Online: Sofie Favere
Post Producer: Dominique Ruys
Editor: Maarten Janssens
Music: Peter Baert
Soundstudio: Raygunmortier ING