Mortierbrigade en Kia keren terug in de tijd met HLN

Eerder dit jaar daagde BrandTales creatieve bureaus uit om tijdens de Night of the BrandTales op zoek te gaan naar een grensverleggend idee. Reclamebureau Mortierbrigade werd verkozen tot een van de winnaars en werkte vervolgens aan een unieke campagne om de zeven jaar fabrieksgarantie van Kia in de kijker te zetten. Hoe ze dat deden? Door samen zeven jaar terug in de tijd te keren op de startpagina van Het Laatste Nieuws. En dat zeven jaar écht wel lang is, besef je pas wanneer je op de startpagina geconfronteerd wordt met nieuws van toen. Zo word je eraan herinnerd dat Miley Cyrus haar zestiende verjaardag nog lieflijk in Disneyland vierde. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. De campagne loopt op 11, 13, 18, 24 en 25 november op de startpagina van de krant.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]