Mortierbrigade en Kia keren terug in de tijd met HLN
Eerder dit jaar daagde BrandTales creatieve bureaus uit om tijdens de Night of the BrandTales op zoek te gaan naar een grensverleggend idee. Reclamebureau Mortierbrigade werd verkozen tot een van de winnaars en werkte vervolgens aan een unieke campagne om de zeven jaar fabrieksgarantie van Kia in de kijker te zetten. Hoe ze dat deden? Door samen zeven jaar terug in de tijd te keren op de startpagina van Het Laatste Nieuws. En dat zeven jaar écht wel lang is, besef je pas wanneer je op de startpagina geconfronteerd wordt met nieuws van toen. Zo word je eraan herinnerd dat Miley Cyrus haar zestiende verjaardag nog lieflijk in Disneyland vierde. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. De campagne loopt op 11, 13, 18, 24 en 25 november op de startpagina van de krant.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]