Eerder dit jaar daagde BrandTales creatieve bureaus uit om tijdens de Night of the BrandTales op zoek te gaan naar een grensverleggend idee. Reclamebureau Mortierbrigade werd verkozen tot een van de winnaars en werkte vervolgens aan een unieke campagne om de zeven jaar fabrieksgarantie van Kia in de kijker te zetten. Hoe ze dat deden? Door samen zeven jaar terug in de tijd te keren op de startpagina van Het Laatste Nieuws. En dat zeven jaar écht wel lang is, besef je pas wanneer je op de startpagina geconfronteerd wordt met nieuws van toen. Zo word je eraan herinnerd dat Miley Cyrus haar zestiende verjaardag nog lieflijk in Disneyland vierde. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. De campagne loopt op 11, 13, 18, 24 en 25 november op de startpagina van de krant.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]