❤️ Mortierbrigade en Lotto: Love is in the air

Crea / News

Lotto organiseert op zondag 14 februari een Extra Lotto-trekking speciaal voor Valentijn, en stuurt samen met Mortierbrigade een campagne vol warmte de wereld in. Te beginnen met een mooie film, waarin we starten bij een verliefd koppeltje en een romantisch diner op een balkon. En vervolgens komen we terecht in een straat waar we allemaal wel zouden willen wonen. Want blijkt dat de hele straat verbonden is. Verbonden door vriendschap, en door een katrolsysteem waarin eten en drinken wordt gedeeld over de verschillende balkonnetjes. Afgetekend met ‘Valentijn vieren met de buren? Wat uw ding ook is… Lotto. Omdat het kan.’.

Hartverwarmend en uniek mooi in deze tijden, magistraal in beeld gebracht door André Maat en geproduceerd door RistrettoFilms. Naast de TV-spot loopt de campagne ook digitaal, op social media, display, radio en POS.

Credits

Client: Nationale Loterij / Loterie Nationale
Client contacts: Bénédicte Lobelle, Joke Vermoere, Mieke Vandenbossche, Michaël Segers, Céline Van Gansbeke, Katie Gotzen

Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy Social Creatives: Jonas Van Bael, Louis Vielle

Head of production: Charlotte Coddens Producer: Lore Debulpaep
Strategy: Vincent d’Halluin
PR Manager: Hanne Polé

Social Media Manager: Jonas Van Bael

Digital Project Manager: Elien Van Meensel Design: Kaatje Schreurs

Cross Media Designer/DTP: Sophie Bayeul, Vito Latorrata Digital display campaign production : Wunderman Thompson

Production Company: RistrettoFilms Director: Andre Maat
Executive Producer: Lies Bronselaer Producer: Audrey Dierckx

DOP: Bjorn Charpentier Editor: Hans Desmet Post-production: Hans Desmet Grading: Xavier Dockx

Online: Hans Desmet
Music: Sonhouse
Soundstudio: Sonhouse
Casting: The Profiles, Le Quartier Art Department: Cachet