mortierbrigade gaat ervoor met ING België

Mortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor ING België. Het concept gaat verder op de ‘New Beginnings’-spot die in december op de schermen verscheen. De campagne is met een resoluut dynamische en jonge tone of voice opgebouwd rond een film die toont hoe makkelijk het is om volop van het leven te genieten met de ING Lion Account, de (online) zichtrekening van ING.
CREDITS
Client: ING
Client contacts: Marie-Noëlle De Greef, Nathalie Ducène, Sandrine Billaroch, Lotte De Wael , Louise Van Heel
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Zoé De Priester, Ines Martinez
Strategy: Dorien Mathijssen
Lead producer : Lore Meert
Producer: Anneleen Vande Voorde
Copy NL : Adriaan De Laender
Copy FR : Zoé De Priester, Ines Martinez
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael, Vito Latorrata
Dtp / Graphic Designer: Vito Latorrata
Production: Hamlet
Director: Ralf Demesmaeker
Executive Producer: Thomas Hofman, Ruben Goots, Jason Felstead
Producer: Jelle Robbeets
DOP: Sander Vandenbroucke
Art Director: Beatriz Arteaga
Editor: Maarten Janssens
Grading: Kene Illegems
Online: Pieter-Jan Brouwers
Post Producer: Jelle Robbeets
Editor: Maarten Janssens
Music: Gregory Caron
Photography : Jan Opdekamp
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]