Mortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor ING België. Het concept gaat verder op de ‘New Beginnings’-spot die in december op de schermen verscheen. De campagne is met een resoluut dynamische en jonge tone of voice opgebouwd rond een film die toont hoe makkelijk het is om volop van het leven te genieten met de ING Lion Account, de (online) zichtrekening van ING.
CREDITS
Client: ING
Client contacts: Marie-Noëlle De Greef, Nathalie Ducène, Sandrine Billaroch, Lotte De Wael , Louise Van Heel
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Zoé De Priester, Ines Martinez
Strategy: Dorien Mathijssen
Lead producer : Lore Meert
Producer: Anneleen Vande Voorde
Copy NL : Adriaan De Laender
Copy FR : Zoé De Priester, Ines Martinez
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael, Vito Latorrata
Dtp / Graphic Designer: Vito Latorrata
Production: Hamlet
Director: Ralf Demesmaeker
Executive Producer: Thomas Hofman, Ruben Goots, Jason Felstead
Producer: Jelle Robbeets
DOP: Sander Vandenbroucke
Art Director: Beatriz Arteaga
Editor: Maarten Janssens
Grading: Kene Illegems
Online: Pieter-Jan Brouwers
Post Producer: Jelle Robbeets
Editor: Maarten Janssens
Music: Gregory Caron
Photography : Jan Opdekamp
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]