mortierbrigade gaat ervoor met ING België

Crea / News

mortier ingMortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor ING België. Het concept gaat verder op de ‘New Beginnings’-spot die in december op de schermen verscheen. De campagne is met een resoluut dynamische en jonge tone of voice opgebouwd rond een film die toont hoe makkelijk het is om volop van het leven te genieten met de ING Lion Account, de (online) zichtrekening van ING.

Ondertussen weet iedereen dat ING een bank is die veel belang hecht aan de relatie met haar klanten. Een bank die altijd dicht bij hen wil staan en hen het leven makkelijker wil maken. In de nieuwe film wordt precies dit geïllustreerd. Met haar (online) zichtrekening, de ING Lion Account, helpt ING je in het dagelijkse leven om je passies te beleven, je dromen waar te maken, en je leven 200% te leven. De film verschijnt op tv en online en wordt gedeclineerd in verschillende thema’s en formaten in functie van de doelgroep die aangesproken wordt. Hiernaast bevat de campagne ook radio, affichage en social.https://www.youtube.com/watch?v=vY806WReMsA
CREDITS
Client: ING
Client contacts: Marie-Noëlle De Greef, Nathalie Ducène, Sandrine Billaroch, Lotte De Wael , Louise Van Heel
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Zoé De Priester, Ines Martinez
Strategy: Dorien Mathijssen
Lead producer : Lore Meert
Producer: Anneleen Vande Voorde
Copy NL : Adriaan De Laender
Copy FR : Zoé De Priester, Ines Martinez
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social: Jonas Van Bael, Vito Latorrata
Dtp / Graphic Designer: Vito Latorrata
Production: Hamlet
Director: Ralf Demesmaeker
Executive Producer: Thomas Hofman, Ruben Goots, Jason Felstead
Producer: Jelle Robbeets
DOP: Sander Vandenbroucke
Art Director: Beatriz Arteaga
Editor: Maarten Janssens
Grading: Kene Illegems
Online: Pieter-Jan Brouwers
Post Producer: Jelle Robbeets
Editor: Maarten Janssens
Music: Gregory Caron
Photography : Jan Opdekamp