Mortierbrigade hoort stemmen voor Crelan
“Financiële beslissingen brengen niet alleen vragen met zich mee, maar ook twijfels en stress.” Vanuit dat inzicht lanceerde Mortierbrigade een nieuwe campagne voor Crelan, gericht op drie belangrijke thema’s: hypothecaire kredieten, ondernemerschap en beleggingen.
De campagne speelt in op de onzekerheden die mensen ervaren bij het kopen van een woning, het uitbreiden van hun bedrijf of het kiezen van de juiste beleggingen.
Mortierbrigade brengt de bijbehorende emoties tot leven en illustreert hoe snel ze kunnen omslaan. Zeker in radio werkt dat goed met een innerlijk stemmetje dat ons meeneemt langs al die gevoelens, variërend van stress en twijfel tot euforie.
Naast radio omvat de campagne ook digitale en sociale media.
Credits:
Client: Crelan
Client contacts: Frank Van Hees, Kurt Surmont & Laura Spaepen
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Partner & Strategic Director: Vincent d’Halluin
Creatives: Frédéric Zouag & Nicolas Gaspart
Kato Vochten
Copywriters : Febe Ampe & Michiel Baeten
Strategy: Maaike De Wae
Media Strategist : Chenling Zhang
Client Services Director : Catherine Hamers
Traffic Planner : Doris De Smet
Account Director: Lore Debulpaep
Account Manager: Lise Vanaverbeke
Account Executive: Emma Robberechts
Social Lead: Lisa Smets
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Motion Designer : Vito Latorrata & Jelle Stroo
Display banner partner: Tim Kaelen
Radio production: Sonhouse