Mortierbrigade houdt de kust proper voor Mooimakers

Aangezien iedereen in eigen land op vakantie gaat, is het nuttig om alle Vlamingen te sensibiliseren om onze prachtige kust en onze idyllische Vlaamse weilanden mooi te houden. En dus je afval in de vuilnisbak te smijten wanneer je gaat wandelen, fietsen, picknicken of zonnebaden. Een taak die Mortierbrigade van harte nam met een nieuwe radiocampagne voor Mooimakers. De spots werden gemaakt in samenwerking met componist Michel Bisceglia.
Credits
Client: Mooimakers
Client contacts: Kelly Baetens, Carole Michels, Elke Celen
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Head of production: Charlotte Coddens
Lead Producer: Tine Van Hasselt
Producer: Gwen Reynaert
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Soundstudio: Sonhouse & Michel Bisceglia
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]