Aangezien iedereen in eigen land op vakantie gaat, is het nuttig om alle Vlamingen te sensibiliseren om onze prachtige kust en onze idyllische Vlaamse weilanden mooi te houden. En dus je afval in de vuilnisbak te smijten wanneer je gaat wandelen, fietsen, picknicken of zonnebaden. Een taak die Mortierbrigade van harte nam met een nieuwe radiocampagne voor Mooimakers. De spots werden gemaakt in samenwerking met componist Michel Bisceglia.
Credits
Client: Mooimakers
Client contacts: Kelly Baetens, Carole Michels, Elke Celen
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Head of production: Charlotte Coddens
Lead Producer: Tine Van Hasselt
Producer: Gwen Reynaert
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Soundstudio: Sonhouse & Michel Bisceglia

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







