Aangezien iedereen in eigen land op vakantie gaat, is het nuttig om alle Vlamingen te sensibiliseren om onze prachtige kust en onze idyllische Vlaamse weilanden mooi te houden. En dus je afval in de vuilnisbak te smijten wanneer je gaat wandelen, fietsen, picknicken of zonnebaden. Een taak die Mortierbrigade van harte nam met een nieuwe radiocampagne voor Mooimakers. De spots werden gemaakt in samenwerking met componist Michel Bisceglia.
Credits
Client: Mooimakers
Client contacts: Kelly Baetens, Carole Michels, Elke Celen
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy
Head of production: Charlotte Coddens
Lead Producer: Tine Van Hasselt
Producer: Gwen Reynaert
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Soundstudio: Sonhouse & Michel Bisceglia
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]