Mortierbrigade trok zijn stoute schoenen én een mondmasker aan en bedacht een nieuwe campagne voor de MIVB. Het resultaat? Een belangrijke boodschap die op een vriendelijke manier en met een knipoog mensen aanspreekt. Noot: die positieve toon kreeg op sociale netwerken al veel complimentjes. Good vibes! De campagne loopt via sociale netwerken en via displays van de MIVB zelf.
Credits
Client: MIVB-STIB – Wearing a mask
Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Ruth Neirynck
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe Deceuster
Strategic Director: Vincent D’Halluin
Creatives: Nicolas Gaspard, Fred Zouag
Copy NL: Adriaan De Laender
Producer: Amandine Clio
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Design: Patrick Downie
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata, Sophie Bayeul
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]