Mortierbrigade houdt topje van neus warm op bus en tram

Crea / News

Mortierbrigade trok zijn stoute schoenen én een mondmasker aan en bedacht een nieuwe campagne voor de MIVB. Het resultaat? Een belangrijke boodschap die op een vriendelijke manier en met een knipoog mensen aanspreekt. Noot: die positieve toon kreeg op sociale netwerken al veel complimentjes. Good vibes! De campagne loopt via sociale netwerken en via displays van de MIVB zelf.

Credits

Client: MIVB-STIB – Wearing a mask

Client contacts: Tamara De Bruecker, Lionel Lammens, Barbara Foucart, Ruth Neirynck

Agency: mortierbrigade

CEO: Jens mortier

Executive Creative Director: Joost Berends

Brand Design Director: Philippe Deceuster

Strategic Director: Vincent D’Halluin

Creatives: Nicolas Gaspard, Fred Zouag

Copy NL:  Adriaan De Laender

Producer: Amandine Clio

PR Manager: Anne-Cécile Collignon

Design: Patrick Downie

Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata, Sophie Bayeul