Mortierbrigade krijgt het warm

De voorbije week was een warme week vernamen we van het KMI. En van Mortierbrigade. Het bureau haalt namelijk De Warmste Week aan boord. In januari haalden ze reeds de ontwikkeling van hun digitale luik binnen, nu nemen ze ook de volledige merkcommunicatie voor hun rekening. Mortierbrigade mag tevens ook rekenen op de komst van De Morgen aan, die hun herpositionering en campagnes aan hen toevertrouwen. Dit goede nieuws vieren de brigadiers met een of meerdere frisse pintjes, aangezien ze ook Cristal bij hun nieuwe klanten mogen rekenen. Ten slotte versterken Margo De Ridder (SBS, Leo Burnett) en Kaatje Scheurs (Mast, Boondoggle) het team als producer en graphic designer.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]