De voorbije week was een warme week vernamen we van het KMI. En van Mortierbrigade. Het bureau haalt namelijk De Warmste Week aan boord. In januari haalden ze reeds de ontwikkeling van hun digitale luik binnen, nu nemen ze ook de volledige merkcommunicatie voor hun rekening. Mortierbrigade mag tevens ook rekenen op de komst van De Morgen aan, die hun herpositionering en campagnes aan hen toevertrouwen. Dit goede nieuws vieren de brigadiers met een of meerdere frisse pintjes, aangezien ze ook Cristal bij hun nieuwe klanten mogen rekenen. Ten slotte versterken Margo De Ridder (SBS, Leo Burnett) en Kaatje Scheurs (Mast, Boondoggle) het team als producer en graphic designer.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]