De voorbije week was een warme week vernamen we van het KMI. En van Mortierbrigade. Het bureau haalt namelijk De Warmste Week aan boord. In januari haalden ze reeds de ontwikkeling van hun digitale luik binnen, nu nemen ze ook de volledige merkcommunicatie voor hun rekening. Mortierbrigade mag tevens ook rekenen op de komst van De Morgen aan, die hun herpositionering en campagnes aan hen toevertrouwen. Dit goede nieuws vieren de brigadiers met een of meerdere frisse pintjes, aangezien ze ook Cristal bij hun nieuwe klanten mogen rekenen. Ten slotte versterken Margo De Ridder (SBS, Leo Burnett) en Kaatje Scheurs (Mast, Boondoggle) het team als producer en graphic designer.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]