Mortierbrigade laat lezers van De Morgen reizen

Crea / News

Ondertussen weten we dat we deze zomer geen verre vakantieoorden zullen opzoeken. Een tropisch strand of een road trip doorheen Europa kunnen we vergeten. Maar De Morgen doet alles wat binnen hun macht ligt om haar lezers toch ver te laten reizen.

Je kan deze zomer waarschijnlijk niet op vakantie vertrekken. Maar dankzij De Morgen kunnen je ogen kilometers interessante opinies lezen, langs bergen columns en zeeën van artikels. De nieuwe campagne van Mortierbrigade maakt van onze staycation een opportuniteit om je gedachten te laten reizen met de heldere en relevante informatie waar De Morgen garant voor staat. De campagne, in lijn met de positionering ‘Duidelijk. De Morgen.’, bestaat uit een televisiespot, radio, print, banners en social.

Credits
Client: De Morgen
Client contacts: Katrijn Vrints, Charlotte Ghekiere & Elvira Torfs
Agency: Mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends
Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Fréderic Delouvroy, Adriaan De Laender & Kato Vochten
Strategy: Laura Deknock
Producer: Tuyen Pham
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Cross Media Designer/DTP: Vito Latoratta
Production Company: De Kwekerij
Soundstudio: Brandy