Mortierbrigade op de afspraak in een ideale wereld

Het najaar is goed begonnen bij mortierbrigade. Eerder deze zomer won het bureau de competitie voor Canvas. Die ging tussen LDV United, FamousGrey, Bowling en mortierbrigade. Met 'de gelaagdheid der dingen', een knipoog naar het beroemde boek van Dimitri Verhulst, gaat het bureau terug naar de essentie van de zender.
Meer dan ooit zijn kijkers op zoek naar de gelaagdheid waar Canvas een patent op heeft. Scherpstellen en actualiseren was de boodschap. De campagne ging deze week van start. Binnenkort volgt ook de lancering van het nieuwe en veelbelovende 'Culture Club’ met Bent Van Looy en Sofie Lemaire. Wordt vervolgd!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]