Het najaar is goed begonnen bij mortierbrigade. Eerder deze zomer won het bureau de competitie voor Canvas. Die ging tussen LDV United, FamousGrey, Bowling en mortierbrigade. Met 'de gelaagdheid der dingen', een knipoog naar het beroemde boek van Dimitri Verhulst, gaat het bureau terug naar de essentie van de zender.
Meer dan ooit zijn kijkers op zoek naar de gelaagdheid waar Canvas een patent op heeft. Scherpstellen en actualiseren was de boodschap. De campagne ging deze week van start. Binnenkort volgt ook de lancering van het nieuwe en veelbelovende 'Culture Club’ met Bent Van Looy en Sofie Lemaire. Wordt vervolgd!
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]