Het najaar is goed begonnen bij mortierbrigade. Eerder deze zomer won het bureau de competitie voor Canvas. Die ging tussen LDV United, FamousGrey, Bowling en mortierbrigade. Met 'de gelaagdheid der dingen', een knipoog naar het beroemde boek van Dimitri Verhulst, gaat het bureau terug naar de essentie van de zender.
Meer dan ooit zijn kijkers op zoek naar de gelaagdheid waar Canvas een patent op heeft. Scherpstellen en actualiseren was de boodschap. De campagne ging deze week van start. Binnenkort volgt ook de lancering van het nieuwe en veelbelovende 'Culture Club’ met Bent Van Looy en Sofie Lemaire. Wordt vervolgd!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]