Binnenkort schakelen we weer over op winteruur. En omdat het dan sneller donker is, wil Bike for Brussels automobilisten ervan bewust maken extra voorzichtig te zijn voor de fietsers. mortierbrigade bedacht een radiocampagne waarin stevig geroddeld wordt en autobestuurders eraan herinnert dat fietsers altijd in de buurt zijn. Ook wanneer we ze niet zien.
Client: Bike for Brussels
Client contacts: Sofie Walschap
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Head of production: Charlotte Coddens
Producer: Margot Van Daele
Soundstudio: RayGun
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]