Binnenkort schakelen we weer over op winteruur. En omdat het dan sneller donker is, wil Bike for Brussels automobilisten ervan bewust maken extra voorzichtig te zijn voor de fietsers. mortierbrigade bedacht een radiocampagne waarin stevig geroddeld wordt en autobestuurders eraan herinnert dat fietsers altijd in de buurt zijn. Ook wanneer we ze niet zien.
Client: Bike for Brussels
Client contacts: Sofie Walschap
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Head of production: Charlotte Coddens
Producer: Margot Van Daele
Soundstudio: RayGun
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]