Binnenkort schakelen we weer over op winteruur. En omdat het dan sneller donker is, wil Bike for Brussels automobilisten ervan bewust maken extra voorzichtig te zijn voor de fietsers. mortierbrigade bedacht een radiocampagne waarin stevig geroddeld wordt en autobestuurders eraan herinnert dat fietsers altijd in de buurt zijn. Ook wanneer we ze niet zien.
Client: Bike for Brussels
Client contacts: Sofie Walschap
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Geoffrey Masse, Nicolas Mouquet
Head of production: Charlotte Coddens
Producer: Margot Van Daele
Soundstudio: RayGun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]