Mortierbrigade schaamt zich niet langer voor Humo

Crea / News

Humo heeft sinds enige tijd een nieuwe digitale editie. Om die nog eens in de verf te zetten, lanceert Mortierbrigade een nieuw offensief onder de noemer: de schermschaamte voorbij.

Mensen staren namelijk voortdurend naar hun smartphone. Daaruit komen termen als ‘Schermtijd’ en nu ook ‘Schermschaamte’. Want mensen schamen zich als ze worden betrapt of worden gewezen op het feit dat ze weer te veel op hun smartphone zitten te kijken. Maar dankzij Humo Digitaal is die schermschaamte voorbij. Want kijken naar een scherm betekent niet langer dat je iets nutteloos doet, of asociaal bent, integendeel! Het is een teken van intelligentie, van informatiehonger, op de hoogte blijven, van een uitstekend gevoel voor humor: "Extreme schermtijd is niet meer dan normaal, met Humo Digitaal."

https://www.youtube.com/watch?v=o1KYiMWUO3Q&feature=emb_logo

Credits

Client: Humo

Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs, Katrijn Vrints

Agency: mortierbrigade

CEO: Jens Mortier

Executive Creative Director: Joost Berends

Brand Design Director: Philippe De Ceuster

Producer: Tuyen Pham

CD: Jens Mortier & Guy Mortier

Creatives:  Marc Vander Heyden et Thomas Thysens

Production Company: Ristrettofilms

Director: Leander Hanssen

Soundstudio: Het Geluidshuis