Humo heeft sinds enige tijd een nieuwe digitale editie. Om die nog eens in de verf te zetten, lanceert Mortierbrigade een nieuw offensief onder de noemer: de schermschaamte voorbij.
Mensen staren namelijk voortdurend naar hun smartphone. Daaruit komen termen als ‘Schermtijd’ en nu ook ‘Schermschaamte’. Want mensen schamen zich als ze worden betrapt of worden gewezen op het feit dat ze weer te veel op hun smartphone zitten te kijken. Maar dankzij Humo Digitaal is die schermschaamte voorbij. Want kijken naar een scherm betekent niet langer dat je iets nutteloos doet, of asociaal bent, integendeel! Het is een teken van intelligentie, van informatiehonger, op de hoogte blijven, van een uitstekend gevoel voor humor: "Extreme schermtijd is niet meer dan normaal, met Humo Digitaal."
https://www.youtube.com/watch?v=o1KYiMWUO3Q&feature=emb_logo
Credits
Client: Humo
Client contacts: Dave Peeters, Elvira Torfs, Katrijn Vrints
Agency: mortierbrigade
CEO: Jens Mortier
Executive Creative Director: Joost Berends
Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Producer: Tuyen Pham
CD: Jens Mortier & Guy Mortier
Creatives: Marc Vander Heyden et Thomas Thysens
Production Company: Ristrettofilms
Director: Leander Hanssen
Soundstudio: Het Geluidshuis
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]