Mortierbrigade stuurt cavia naar Lampiris

Mortierbrigade rukte uit ten behoeve van een nieuwe campagne voor Lampiris. Helemaal in de lijn van het creatief concept dat het bureau in januari 2018 lanceerde. En dat is niet toevallig: Lampiris verleidde in 2018 20% meer consumenten, in de energiesector een resultaat om u tegen te zeggen. Brand awareness steeg met 8%, brand attribution met 37 en ad recall met 31%.
Deze keer ligt de focus om duurzame energie. De spot is te zien op televisie, maar krijgt ook en vervolg op sociale media. Een Indisch varken neemt tijdelijk de Intagram-account van Lampiris over om zo op geheel sympathieke wijze de beste raad te kunnen geven over duurzame energie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]