Mortierbrigade stuurt cavia naar Lampiris
Mortierbrigade rukte uit ten behoeve van een nieuwe campagne voor Lampiris. Helemaal in de lijn van het creatief concept dat het bureau in januari 2018 lanceerde. En dat is niet toevallig: Lampiris verleidde in 2018 20% meer consumenten, in de energiesector een resultaat om u tegen te zeggen. Brand awareness steeg met 8%, brand attribution met 37 en ad recall met 31%.
Deze keer ligt de focus om duurzame energie. De spot is te zien op televisie, maar krijgt ook en vervolg op sociale media. Een Indisch varken neemt tijdelijk de Intagram-account van Lampiris over om zo op geheel sympathieke wijze de beste raad te kunnen geven over duurzame energie.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]