mortierbrigade ziet het nog altijd groots voor Lotto

Crea / News

mortierbrigadeLotto verandert van formule : sinds 26 mei stijgen je winstkansen van 1 op 25 naar 1 op 11. Dat wil zeggen dat spelers dan twee keer zoveel kans hebben om te winnen. Om die nieuwigheden aan te kondigen, bedacht mortierbrigade een nieuwe campagne. Het concept draait om verdubbelde kansen en brengt het personage Guy naar voren. Guy is het hoofdkarakter dat in verschillende situaties opduikt die twee keer zo voordelig zijn voor hem. Of het nu om bowlen gaat of om doelpunten maken.
Op het programma: televisiespots geregisseerd door Jeroen Annokkee, verschillende radiospotjes, affichage, billboards, een digitaal luik en OOH. Het concept ‘2 keer zoveel’ wordt ook op originele manier gedeclineerd naar social media. De boodschap van de campagne kon niet duidelijker zijn: ‘de nieuwe Lotto, da’s twee keer zoveel kans om te winnen. Omdat het kan.’ Hieronder vindt u de bestaande spotjes en het spotje dat de reeks vervolledigt...



Credits:
Client: Nationale Loterij
Client contacts: Joke Vermoere, Michaël Segers, Eva De Fraye, Coralie Gak, Marleen Segers, Joris Ceulemans, Géraldine Stenier, Pieter-Jan Adriaensens, Katie Gotzen
Agency: mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Copy : Jesse Van Gysel
Art Director : Tom Meijer
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Vincent d’Halluin
Producers: Olivia Naudts, Nissime Janssens
PR Manager: Anne-Cécile Collignon
Social Media Manager: Jonas Van Bael
Social production: Barnyard
Studio : Sophie Bayeul, Vito Latorrata
Production company: Czar.be
Director: Jeroen Annokkee
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Nele Carlier
DOP: Rutger Storm
Editor: Marc Bechtold
Grading: Olivier Ogneux
VFX: Nozon
Post-producer: Bieke De Keersmaecker
Soundstudio: Sonicville
Photo production: Bounce Rocks
Executive producer: Roxane Lemaire
Senior producer: Camille Cieters
Photographer: Kaat Pype