mortierbrigade ziet het licht met Niko

Crea / News

Screen-Shot-2017-05-17-at-10.30.31Mortierbrigade lanceert een nieuwe campagne voor Niko connected switch, een draadloze, slimme schakelaar die je vanop afstand kan bedienen en die je zonder kappen of breken kan verplaatsen. De campagne accentueert de voordelen van zo’n schakelaar in verschillende absurde situaties. De campagne werd vertaald in radio en online videos en heeft een radicaal humoristische toon.

Eerder zette Mortierbrigade Niko Home Control al in de kijker op de Batibouwbeurs, vandaag pakken ze uit met een campagne voor een andere intelligente oplossing van Niko, namelijk de Niko connected switch. Een draadloze, slimme schakelaar, die je plaatst waar je wil, zonder dat je muren hoeft open te breken. Dat deze technologie extreem handig is wordt geillustreerd aan de hand van enkele verzonnen testimonials.

« Om Niko connected switch te positioneren als intelligente oplossing voor uw huis, hebben we een humoristische campagne bedacht en uitgewerkt. We zetten zo de belofte van Niko « Uw huis werkt beter met Niko » kracht bij op een sympathieke manier, in herkenbare en iets minder herkenbare situaties, » vertelt Eline Rousseau, producer bij mortierbrigade.

In de radiospots komen verschillende personages aan het woord, die uitleggen welke voordelen deze schakelaars nog in hun leven bieden. De online videos tonen op een simpele manier hoe Niko connected switch je leven echt gemakkelijker kan maken. De campagne ging maandag on air.

https://www.youtube.com/watch?v=Vnhnq4vlgg0

https://www.youtube.com/watch?v=3HwhmEcBCxU