Roze chocolade voor Mortierbrigade

In wereldprimeur heeft Barry Callebaut gisteren een belangrijke ontdekking aangekondigd. De nummer één in chocolade maakte een vierde, nieuwe chocoladesmaak bekend: ‘Ruby’. Ruby heeft een roze kleur en mag volwaardig naast de witte, bruine en zwarte chocolade prijken. Mortierbrigade werd gevraagd om het concept voor de internationale lancering in aanwezigheid van de wereldpers uit te werken. Het bureau ontwikkelde het volledige livegebeuren in samenwerking met het Belgische Yondr en K2 in Shanghai.
Client contacts: Bas Smit, Sofia Popova
Agency: Mortierbrigade
Creative Directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Girbe Bogaerts, Jutta Callebaut
Head of production: Charlotte Coddens
Strategy: Vincent D’halluin, Dorien Mathijssen
Producer: Catherine Leleu
Digital Director: Pieter Nijs
Digital Project Manager: Jeroen De Bock
Development: Sten Van den Bergh
Video mapping/VR production company: Yondr
Dave Roox
Mathias Van Dosselaer
Event Company : K2 Asia
Xavier Cagnion
Effie Zhao
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]