Drie nieuwe budgetten voor Mortierbrigade, en telkens gaat het om een digitaal budget. Campina vertrouwt zijn digital & social budget toe aan de brigade. Dit na competitie. Eveneens na competitie neemt Mortierbrigade er voor Kia naast de rol van lead agency ook het digital content en social budget bij. En tot slot bouwt Mortierbrigade na een Belgisch-Nederlandse competitie ook het platform voor de Frankfurter Buchmess 2016, meer bepaald voor de gezamenlijke aanwezigheid van Vlaanderen en Nederland als gecombineerd gastland.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]