Mortiervuur voor melk, auto's en boeken

Drie nieuwe budgetten voor Mortierbrigade, en telkens gaat het om een digitaal budget. Campina vertrouwt zijn digital & social budget toe aan de brigade. Dit na competitie. Eveneens na competitie neemt Mortierbrigade er voor Kia naast de rol van lead agency ook het digital content en social budget bij. En tot slot bouwt Mortierbrigade na een Belgisch-Nederlandse competitie ook het platform voor de Frankfurter Buchmess 2016, meer bepaald voor de gezamenlijke aanwezigheid van Vlaanderen en Nederland als gecombineerd gastland.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]