Tijdens de eindejaarsperiode plaatst Kinepolis zijn filmdoosjes in de schijnwerpers met een hartverwarmende campagne, gecreëerd door Mosquito. De boodschap? Welke leeftijd, smaak of persoonlijkheid u ook heeft, iedereen smelt voor de Kinepolis filmdoosjes met cinematickets en wie weet zelfs drank- en eetbonnetjes in. De geschenkdoosjes kunnen ook online besteld worden op shop.kinepolis.be dankzij een samenwerking met zusterbedrijf Intracto, dat instond voor de creatie van de nieuwe webshop. De campagne loopt via televisie, radio en posters.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]