Tijdens de eindejaarsperiode plaatst Kinepolis zijn filmdoosjes in de schijnwerpers met een hartverwarmende campagne, gecreëerd door Mosquito. De boodschap? Welke leeftijd, smaak of persoonlijkheid u ook heeft, iedereen smelt voor de Kinepolis filmdoosjes met cinematickets en wie weet zelfs drank- en eetbonnetjes in. De geschenkdoosjes kunnen ook online besteld worden op shop.kinepolis.be dankzij een samenwerking met zusterbedrijf Intracto, dat instond voor de creatie van de nieuwe webshop. De campagne loopt via televisie, radio en posters.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]