Mosquito en Kinepolis met cadeau waar iedereen voor smelt

Tijdens de eindejaarsperiode plaatst Kinepolis zijn filmdoosjes in de schijnwerpers met een hartverwarmende campagne, gecreëerd door Mosquito. De boodschap? Welke leeftijd, smaak of persoonlijkheid u ook heeft, iedereen smelt voor de Kinepolis filmdoosjes met cinematickets en wie weet zelfs drank- en eetbonnetjes in. De geschenkdoosjes kunnen ook online besteld worden op shop.kinepolis.be dankzij een samenwerking met zusterbedrijf Intracto, dat instond voor de creatie van de nieuwe webshop. De campagne loopt via televisie, radio en posters.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]