Mosquito en Kinepolis met cadeau waar iedereen voor smelt
Tijdens de eindejaarsperiode plaatst Kinepolis zijn filmdoosjes in de schijnwerpers met een hartverwarmende campagne, gecreëerd door Mosquito. De boodschap? Welke leeftijd, smaak of persoonlijkheid u ook heeft, iedereen smelt voor de Kinepolis filmdoosjes met cinematickets en wie weet zelfs drank- en eetbonnetjes in. De geschenkdoosjes kunnen ook online besteld worden op shop.kinepolis.be dankzij een samenwerking met zusterbedrijf Intracto, dat instond voor de creatie van de nieuwe webshop. De campagne loopt via televisie, radio en posters.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]