Huis zkt thuis
Levis en Mosquito laten hun jaarlijkse najaarscampagne los op de van kleur houdende consument. Uw huis nu winterklaar maken, onder het motto 'Huis zkt thuis', daar draait het om - en dat sluit goed aan bij de baseline ‘Let’s Colour’.
Deze campagne volgt nadat Mosquito een paar maanden geleden een pitch won, uitgeschreven door Levis, een dochter van Akzonobel. De najaarscampagne geeft kopers van Levis-producten de mogelijkheid om een make-over van hun huis te winnen. Per aankoop van 100 krijgt u een unieke code om via www.wineenmakeover.be uw kans te wagen. Er worden in totaal 2000 prijzen weggegeven - waarbij driemaal een make-over ter waarde van 2.500 euro. Mosquito bracht het idee aan en ontwikkelde de campagne, de beelden, de advertenties, de geschenkendoos, de display, promomateriaal, de landingspagina van de website, online banners en een video (die u hieronder kunt bekijken).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]