Huis zkt thuis

Crea / News

Levis
Levis en Mosquito laten hun jaarlijkse najaarscampagne los op de van kleur houdende consument. Uw huis nu winterklaar maken, onder het motto 'Huis zkt thuis', daar draait het om - en dat sluit goed aan bij de baseline ‘Let’s Colour’.
Deze campagne volgt nadat Mosquito een paar maanden geleden een pitch won, uitgeschreven door Levis, een dochter van Akzonobel. De najaarscampagne geeft kopers van Levis-producten de mogelijkheid om een make-over van hun huis te winnen. Per aankoop van 100 krijgt u een unieke code om via www.wineenmakeover.be uw kans te wagen. Er worden in totaal 2000 prijzen weggegeven - waarbij driemaal een make-over ter waarde van 2.500 euro. Mosquito bracht het idee aan en ontwikkelde de campagne, de beelden, de advertenties, de geschenkendoos, de display, promomateriaal, de landingspagina van de website, online banners en een video (die u hieronder kunt bekijken).
 
 

 
LevisLevis-'kleur-je-huis'A5-flyerLevis-'kleur-je-huis'-A5-liggend-N