Net voor de zomer zocht Schweppes een nieuw bureau voor het digitale universum. Die zoektocht leidde het frisdrankenmerk tot bij het Brusselse bureau Mountainview. Het bureau ging meteen aan de slag, want de zomer is uiteraard erg belangrijk voor een merk als Schweppes.
Mountainview pakte uit met het gamma Schweppes Premium Mixer, op de meest diverse digitale kanalen. Met een cocktail tutorial, een wedstrijd en de lancering van nieuwe producten, zoals de Schweppes Premium Mixer Hibiscus.
Mountainview zal deze zomer misschien zelf ook een cocktail of twee hebben gedronken, want de voorbije maanden klopten al klanten als Porsche, Axa, Delhaize, DKV, Estée Lauder en Tom & Co aan bij Mountainview, dat niet enkel in Belgie¨actief is: in 2016 werd 60% van de omzet in het buitenland gehaald.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]