Net voor de zomer zocht Schweppes een nieuw bureau voor het digitale universum. Die zoektocht leidde het frisdrankenmerk tot bij het Brusselse bureau Mountainview. Het bureau ging meteen aan de slag, want de zomer is uiteraard erg belangrijk voor een merk als Schweppes.
Mountainview pakte uit met het gamma Schweppes Premium Mixer, op de meest diverse digitale kanalen. Met een cocktail tutorial, een wedstrijd en de lancering van nieuwe producten, zoals de Schweppes Premium Mixer Hibiscus.
Mountainview zal deze zomer misschien zelf ook een cocktail of twee hebben gedronken, want de voorbije maanden klopten al klanten als Porsche, Axa, Delhaize, DKV, Estée Lauder en Tom & Co aan bij Mountainview, dat niet enkel in Belgie¨actief is: in 2016 werd 60% van de omzet in het buitenland gehaald.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]