Net voor de zomer zocht Schweppes een nieuw bureau voor het digitale universum. Die zoektocht leidde het frisdrankenmerk tot bij het Brusselse bureau Mountainview. Het bureau ging meteen aan de slag, want de zomer is uiteraard erg belangrijk voor een merk als Schweppes.
Mountainview pakte uit met het gamma Schweppes Premium Mixer, op de meest diverse digitale kanalen. Met een cocktail tutorial, een wedstrijd en de lancering van nieuwe producten, zoals de Schweppes Premium Mixer Hibiscus.
Mountainview zal deze zomer misschien zelf ook een cocktail of twee hebben gedronken, want de voorbije maanden klopten al klanten als Porsche, Axa, Delhaize, DKV, Estée Lauder en Tom & Co aan bij Mountainview, dat niet enkel in Belgie¨actief is: in 2016 werd 60% van de omzet in het buitenland gehaald.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]