Door de ratrace waarin we vandaag leven, moet alles snel gaan. Studenten luisteren hun online lessen x2, hits uit de jaren 80 worden versneld op TikTok en podcasts worden aan een hoger tempo afgespeeld. Ook de manier waarop we het nieuws consumeren is vaak oppervlakkig en vluchtig. Mutant speelt hier handig op in voor de campagne van DS Vandaag, de dagelijkse nieuwspodcast van De Standaard. Alexander Lippeveld, de host, neemt daarin de tijd om te focussen. Elke dag belicht hij in 20 minuten één nieuwsverhaal langs verschillende kanten zodat luisteraars het hele verhaal begrijpen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]