Door de ratrace waarin we vandaag leven, moet alles snel gaan. Studenten luisteren hun online lessen x2, hits uit de jaren 80 worden versneld op TikTok en podcasts worden aan een hoger tempo afgespeeld. Ook de manier waarop we het nieuws consumeren is vaak oppervlakkig en vluchtig. Mutant speelt hier handig op in voor de campagne van DS Vandaag, de dagelijkse nieuwspodcast van De Standaard. Alexander Lippeveld, de host, neemt daarin de tijd om te focussen. Elke dag belicht hij in 20 minuten één nieuwsverhaal langs verschillende kanten zodat luisteraars het hele verhaal begrijpen.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]