De dagen worden korter, donkerder en kouder. Opstaan gaat moeilijker maar er schuilt ook een ongelooflijke gezelligheid in deze donkere periode. Want hoe minder je ziet, hoe meer je andere zintuigen overnemen. Hoe donkerder voor de ogen, hoe intenser voor de oren. Dat maakt van de donkere dagen de beste radiodagen.
Dat klinkt niet alleen mooi op papier, de luistercijfers bewijzen het ook. In december bereiken de radiozenders van VRT bijna de helft van alle Vlamingen. Met de donkere dagen-campagne willen Mutant en VAR merken dus overtuigen om deze periode te adverteren op radio. Naast een B2B-campagne is het ook een mooie imagocampagne voor VRT radio. Bekende radiostemmen vertellen waarom zij zo graag radio maken tijdens de donkere dagen.
De campagne is te horen op Radio 1, Radio 2, MNM en StuBru en te zien in print, bannering, mailing en op social.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]