De dagen worden korter, donkerder en kouder. Opstaan gaat moeilijker maar er schuilt ook een ongelooflijke gezelligheid in deze donkere periode. Want hoe minder je ziet, hoe meer je andere zintuigen overnemen. Hoe donkerder voor de ogen, hoe intenser voor de oren. Dat maakt van de donkere dagen de beste radiodagen.
Dat klinkt niet alleen mooi op papier, de luistercijfers bewijzen het ook. In december bereiken de radiozenders van VRT bijna de helft van alle Vlamingen. Met de donkere dagen-campagne willen Mutant en VAR merken dus overtuigen om deze periode te adverteren op radio. Naast een B2B-campagne is het ook een mooie imagocampagne voor VRT radio. Bekende radiostemmen vertellen waarom zij zo graag radio maken tijdens de donkere dagen.
De campagne is te horen op Radio 1, Radio 2, MNM en StuBru en te zien in print, bannering, mailing en op social.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]